Neskatoties uz digitalizāciju, robotizāciju un citu STEM segmentu attīstību, daudzi no mums joprojām mājās vēlas kādu dzīvu radību. Tas ir sava veida cilvēkā mītošs dabas aicinājums. Tie, kuri vēlas aktīvu mijiedarbību ar mājas mīluli, visbiežāk izvēlas suņus, tomēr ikdienas steidzīgais ritms nekur nezūd, un laika trūkums ietekmē ikvienu.
Ko darīt, lai atvieglotu sev rūpes par mājas mīluli?
Talkā var nākt tā pati digitalizācija. Arī zoo veikals sen jau ir pārvietojies no iepirkšanās centriem uz virtuālo vidi, tādējādi ikviens mājas mīluļa turētājs kādā brīvā brīdī, izmantojot pat viedtālruni, var izvēlēties sev vēlamo pārtiku, aksesuārus un citas preces, veikt pasūtījumu un to visu saņemt ar piegādi pie mājas durvīm.
Ja dažādi aksesuāri, higiēnas preces un citi profilaktiski līdzekļi ir salīdzinoši reti pirkumi, tad suņu barība ikvienam suņa īpašniekam ir aktuālākais jautājums. Tā ir nepieciešama regulāri, pie kam, tās vajag daudz, ja dzīvnieks ir liels. Te noteikti priekšroku var dot interneta zoo veikaliem, jo tajos atrodama ir dažādu cenu līmeņu specializēta suņu barība, kas būs pietiekami sabalansēta neatkarīgi no cenas diapazona.
Izvēloties suņu barību specializētā interneta veikalā, problēma var būt tikai viena – plašais klāsts. Šeit palīdzēs tikai pašu iesaiste un pieredzes veidošana. Ja arī tam nav īsti laika, tad var rīkoties vienkāršāk – izvēlēties “zelta vidusceļu”, piemēram, Royal Canin vai Josera suņu barību. Šie zīmoli nodrošina pietiekami augstu kvalitātes latiņu par vidusmēra cenu. Protams, mēs joprojām runājam par profesionālu suņu barību.
Reklāmrakstu sagatavoja digitālā mārketinga aģentūra Zīle